פרסום 'קול חי': ההתבטאויות של נתניהו בוועדה הסגורה

מוטי הלפרין No Comments on פרסום 'קול חי': ההתבטאויות של נתניהו בוועדה הסגורה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (שני) פרסמנו במהדורה המרכזית של 'קול חי' שורה של התבטאויות מעניינות של ראש הממשלה נתניהו בישיבת ועדת חוץ וביטחון בה השתתף.

על סגירת הקבינט מוקדם, לפני ההצבעה על הכנסת פועלים מיו"ש לישראל: "הופתעתי, מה שצריך לקרות בדרך כלל קרה הפוך. בשגרה משרד הביטחון היה מתנגד והמשרדים הכלכליים היו תומכים, עכשיו הפוך. הביטחון תמך בגלל עמדת ראשי מערכת הביטחון שמסוכן שהפועלים יישארו בבית. משרדי האוצר, התעשייה והשיכון התנגדו".

נשאל האם חשש שלא יהיה לו רוב ולכן סגר את הקבינט מוקדם: "לא, סגרתי כי כבר היה מאוחר. לא היה זמן, נמשיך את הדיון בקבינט בפעם אחרת". פחות האמינו לו שם.

נתניהו סיפר שסמוטריץ' העלה בקבינט רעיון לשנות את תחום הבנייה בישראל. כיום תחום הבנייה מצריך הרבה ידיים עובדות, וצריך להכניס טכנולוגיות שיאפשרו לבנות בקלות יותר. "זה רעיון מעניין, נבחן אותו", אמר

מירב מיכאלי תקפה אותו מספר רב של פעמים "מה יהיה ביום שאחרי, מי ישלוט בעזה? צריכים שהרשות הפלסטינית תשלוט".

נתניהו: "הרשות הפלסטינית לא תשלוט, בדיוק כמו שלא חמאס. המלחמה תימשך לאורך הרבה זמן, מה שיקרה זה שלאט לאט נוריד את העצימות שלה".

עד כה לא דנו בקבינט על שאלת "היום שאחרי", שרים בקבינט מעריכים שדיון כזה יתרחש בשבוע-שבועיים הקרובים.

ח"כים התלוננו על ההסברה הישראלית החלשה: "על כל סרטון שלנו – המחנה הפרו פלסטיני מוציא עשרות סרטונים נגד".

נתניהו: "ההסברה הישראלית מעולה, ומשתפרת, ואנחנו נתנו עכשיו עוד תקציבים בשביל זה. אגב, לכן אני מתראיין באנגלית – שם הם נותנים לדבר בלי הגבלה".



0 תגובות